Kleine cruise op de Color Magic ❤️ - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu Kleine cruise op de Color Magic ❤️ - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu

Kleine cruise op de Color Magic ❤️

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

12 Augustus 2017 | Duitsland, Kiel

Drie uurtjes rijden van de Gaustatoppen naar Oslo. Het laatste stukje Noorwegen wat we gaan zien.
Een mooie rit, langzaam lieten we de natuur achter ons en kwamen we steeds dichter bij de steden.
We waren ruim optijd bij de boot. We moesten nog even wachten voordat we mochten boarden. Maar de zon scheen dus we hebben heerlijk in het zonnetje gewacht.
Om ongeveer 12:30 mochten we de boot op.
De Color Magic een mooie grote boot met leuke winkeltjes die langs een gezellige winkelstraat liggen.
Verschillende restaurants en bars, een zwembad, een sundeck een nachtclub en nog veel meer. Het is echt een drijvende stad.
Die middag hebben we gezwommen zijn we buiten op het dek geweest en hebben we eigenlijk het hele schip rondgelopen.
Gelukkig hangen er overal kaarten want ik zou er zo weer kunnen verdwalen.
Savonds zijn we heerlijk uit wezen eten. We kregen een mooie plek bij het raam. Daar konden we de golven die steeds hoger werden goed tegen de zijkanten van de boot zien slaan.
Het waaide erg hard en de boot ging af en toe goed op en neer. Het was dan ook niet altijd even makkelijk om met je volle bord recht te kunnen lopen.