Via de Jotunheimvegen naar Dombas - Reisverslag uit Dombås, Noorwegen van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu Via de Jotunheimvegen naar Dombas - Reisverslag uit Dombås, Noorwegen van Sylvia Braafhart-van liere - WaarBenJij.nu

Via de Jotunheimvegen naar Dombas

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

26 Juli 2017 | Noorwegen, Dombås

Woensdag 26 juli 20:30

Vandaag zijn we optijd aangereden naar Dombas
We zijn via de Jotunheimvegen gereden.
Dit is echt een super mooi park je betaald wel tol voor de weg maar dat is niet veel en je krijgt er heel veel mooie uitzichten voor terug.
Onderweg zijn we nog een doodlopend weggetje ingereden, deze kwam uit bij een heel mooi meer. Hier hebben we wat gedronken en gegeten.
Je hoorde er helemaal niks en er was verder niemand te bekennen. Heerlijk die rust.
Op het pad terug kwamen we nog een steenuil en een buizerd tegen,helaas net te ver weg voor een goede duidelijke foto.
We reden weer verder en zijn toen via skabu richting Dombas gereden.
Ook hier hebben we weer een gezellig houten hutje met alles erop en eraan, en een mooi uitzicht op de bergen met hier en daar nog wat sneeuw.
Morgen gaan we op zoek naar muskusossen en rendieren in het nationaal park Dovrefjell.